לינוי אשרם מדליית זהב - ‫איגוד ההתעמלות בישראל Israel Gymnastics - לינוי אשרם ... / אין טוב מזה, אין מתוק מזה.

לינוי אשרם מדליית זהב - ‫איגוד ההתעמלות בישראל Israel Gymnastics - לינוי אשרם ... / אין טוב מזה, אין מתוק מזה.. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. Pagesbusinessesnonprofit organizationהוועד האולימפי בישראלvideosמדליית זהב לג'ודוקא הצעיר סלבה אובידן בגביע אירופה לנוער בלה. Kan.org.il המתעמלת לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בטוקיו. לינוי אשרם עלתה היום (שבת) כמו מלוע של תותח וזכתה במדליית הזהב בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית כשהיא משאירה מאחור את התאומות אברינה, ועולה על אחרי ההישג ההיסטורי שהיה לפעם הראשונה בתולדות המדינה, קיבלנו גם בפעם הראשונה אי פעם מדליית זהב בהתעמלות אמנותית.

תרגיל הזהב של לינוי אשרם באליפות אירופה 2020. כמה גאווה מרגש עד דמעות! הליכוד בתגובה להודעה על זכייתה של לינוי אשרם במדליית זהב: לכוון הכי גבוהה שאני יכולה, לעשות את התרגילים הכי טובים שאני יכולה לעשות ולהנות. Israelhayom.co.il הוריה של לינוי אשרם:

המדליות לא מפסיקות להגיע לאשרם! לינוי אשרם מראשון לציון ...
המדליות לא מפסיקות להגיע לאשרם! לינוי אשרם מראשון לציון ... from cdn.be106.net
Kan.org.il המתעמלת לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בטוקיו. לינוי אשרם סיימה ראשונה בהתעמלות אמנותית. המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם, זכתה היום (שבת) במדליית הזהב בקרב רב בגביע העולם בסופיה, עם ציון כולל של 98.450 נקודות. מאז שאני ילדה חלמתי להיות באולימפיאדה, אבל לא על הפודיום ובטח לא עם מדליית זהב. מדובר במדליית זהב שנייה לישראל בתחרויות השנה, לאחר הזכייה של המתעמל ארטיום דולגופיאט בזהב, גם הוא דורג ברשימת פורבס. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב! לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. לינוי אשרם (צילום ספי מרגיזו).

התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020.

כמה גאווה מרגש עד דמעות! אשרם הביסה את האחיות אברינה, סיפקה תחרות אדירה ועלתה על ראש הפודיום, שוב באחד מענפי הליבה. רק שהרוסיה לא תעשה מעל 24.15 ויש זהב! Israelhayom.co.il הוריה של לינוי אשרם: לינוי אשרם (צילום ספי מרגיזו). המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם, זכתה היום (שבת) במדליית הזהב בקרב רב בגביע העולם בסופיה, עם ציון כולל של 98.450 נקודות. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב! פרט לטעות קטנה בתרגיל האחרון (הסרט), היא הרשימה בכל התרגילים שלה והוליכה בבטחה לכל אורך התחרות. המתעמלת האמנותית בת ה־19 סיפקה בגביע העולם במינסק הוכחה נוספת לאיכויות הנדירות שלה כשרשמה שיא עולם חדש במכשיר האלות וזכתה במדליית הזהב בקרב־רב. מדליית זהב שנייה למתעמלת לינוי אשרם בתרגיל האלות במשחקים האירופיים במינסק. ביקורת חריפה ברוסיה על הזכייה של לינוי אשרם במדליית הזהב בהתעמלות אומנותית. למחרת ייערך תרגיל הסרט ובחמישי תרגיל האלופת, כשגמר הקרב רב יתחיל ביום שישי בצהריים. התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020.

המתעמלת האמנותית בת ה־19 סיפקה בגביע העולם במינסק הוכחה נוספת לאיכויות הנדירות שלה כשרשמה שיא עולם חדש במכשיר האלות וזכתה במדליית הזהב בקרב־רב. לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. לכוון הכי גבוהה שאני יכולה, לעשות את התרגילים הכי טובים שאני יכולה לעשות ולהנות. Israelhayom.co.il הוריה של לינוי אשרם: זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד.

ענקית: מדליית ארד ללינוי אשרם בתחרות הקרב-רב באליפות העולם ...
ענקית: מדליית ארד ללינוי אשרם בתחרות הקרב-רב באליפות העולם ... from www.davar1.co.il
זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד. לינוי אשרם סיימה ראשונה בהתעמלות אמנותית. מאז שאני ילדה חלמתי להיות באולימפיאדה, אבל לא על הפודיום ובטח לא עם מדליית זהב. Kan.org.il המתעמלת לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בטוקיו. למחרת ייערך תרגיל הסרט ובחמישי תרגיל האלופת, כשגמר הקרב רב יתחיל ביום שישי בצהריים. לינוי אשרם קטפה מדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. אשרם הביסה את האחיות אברינה, סיפקה תחרות אדירה ועלתה על ראש הפודיום, שוב באחד מענפי הליבה. היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא לינוי אשרם.

הליכוד תמיד שמר על כבוד השבת והקפיד שלא לפרסם הודעות לתקשורת במהלך השבת וכך נמשיך לנהוג.

זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב! Kan.org.il המתעמלת לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בטוקיו. עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל. מדליית זהב לישראל בגרנד סלאם תא. נועם זמרי היה בחוף היה ותיאר איך הכרוז הודיע על הזכייה ומה קרה בחוף: אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת. לינוי אשרם עלתה היום (שבת) כמו מלוע של תותח וזכתה במדליית הזהב בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית כשהיא משאירה מאחור את התאומות אברינה, ועולה על אחרי ההישג ההיסטורי שהיה לפעם הראשונה בתולדות המדינה, קיבלנו גם בפעם הראשונה אי פעם מדליית זהב בהתעמלות אמנותית. אשרם הביסה את האחיות אברינה, סיפקה תחרות אדירה ועלתה על ראש הפודיום, שוב באחד מענפי הליבה. הליכוד בתגובה להודעה על זכייתה של לינוי אשרם במדליית זהב: לפי הטענות הרוסיות, הוועד האולימפי הבינלאומי ממשיך לסגור איתם חשבונות.

מדובר במדליית זהב שנייה לישראל בתחרויות השנה, לאחר הזכייה של המתעמל ארטיום דולגופיאט בזהב, גם הוא דורג ברשימת פורבס. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. לינוי אשרם במשחקים האולימפיים בטוקיו | צילום: לינוי אשרם חתומה היום (שבת) על אחד ההישגים הספורטיביים הגדולים ביותר של ישראל, כשניצחה בגמר ההתעמלות האומנותית וזכתה במדליית זהב אולימפית באולם הארייאקה בטוקיו. לינוי אשרם (צילום ספי מרגיזו).

התעמלות אומנותית: מדליית ארד ללינוי אשרם בגביע העולם ...
התעמלות אומנותית: מדליית ארד ללינוי אשרם בגביע העולם ... from sport1images.maariv.co.il
לינוי אשרם זכתה במדליית זהב! עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. לינוי אשרם קטפה מדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת. לינוי אשרם עלתה היום (שבת) כמו מלוע של תותח וזכתה במדליית הזהב בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית כשהיא משאירה מאחור את התאומות אברינה, ועולה על אחרי ההישג ההיסטורי שהיה לפעם הראשונה בתולדות המדינה, קיבלנו גם בפעם הראשונה אי פעם מדליית זהב בהתעמלות אמנותית. פרט לטעות קטנה בתרגיל האחרון (הסרט), היא הרשימה בכל התרגילים שלה והוליכה בבטחה לכל אורך התחרות. זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד.

היום בטוקיו החלום הפך למציאות.

נועם זמרי היה בחוף היה ותיאר איך הכרוז הודיע על הזכייה ומה קרה בחוף: שק הציפיות איתו הגיעה לינוי אשרם לטוקיו 2020 הוכיח את עצמו. היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא לינוי אשרם. זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד. ביקורת חריפה ברוסיה על הזכייה של לינוי אשרם במדליית הזהב בהתעמלות אומנותית. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. מדובר במדליית זהב שנייה לישראל בתחרויות השנה, לאחר הזכייה של המתעמל ארטיום דולגופיאט בזהב, גם הוא דורג ברשימת פורבס. המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. מדליית זהב שנייה למתעמלת לינוי אשרם בתרגיל האלות במשחקים האירופיים במינסק. Pagesbusinessesnonprofit organizationהוועד האולימפי בישראלvideosמדליית זהב לג'ודוקא הצעיר סלבה אובידן בגביע אירופה לנוער בלה. המתעמלת האמנותית בת ה־19 סיפקה בגביע העולם במינסק הוכחה נוספת לאיכויות הנדירות שלה כשרשמה שיא עולם חדש במכשיר האלות וזכתה במדליית הזהב בקרב־רב. המתעמלת האומנותית, לינוי אשרם, עשתה אפילו יותר מהמצופה ממנה וזכתה במדליית זהב אולימפית בקרב רב היוקרתי, ובכך הפכה לאחת היחידות בהיסטוריה שזוכה בתואר, שהיא לא מאחת ממדינות ברית המועצות לשעבר.

Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama